úterý 23. dubna 2013

Když se mi to vymkne kontrole.

Zdravím...:)
Ach jo. Nesnáším ty dny, kdy se za sebe musím stydět..Nebo alespoň za to co sním.
Stává se vám to taky ? Že se nějakou dobu držíte a všechno v pohodě, jste na sebe pyšní a vše vám jde podle plánu a rázem jeden den si to pokazíte ? 
Ne, nejde mi o to že třeba přiberu, že se mi o pul centimetru zvětší pupek..:D Ne o to mi až v takové míře nejde... Mě jde o to že se za sebe stydím.. Tak dlouho se snažím a pak si to během chvilky pokazím..
No jo kdyby mi aspoň nebylo špatně ..:/ no jo přehánět se vážně nevyplácí a tady to teda vidím.:/ hnus


A vlastně tak 45 minut jsem se držela pak už ne..:D to má te tak. Jednou za uherský rok si vyjedete (,,povinný školní výlet") do Brna , na exkurzi do podniků s květinami. Jak zábavné.:/ 4 hodiny sledovat jen trávu a sem tam nějaký květ. Ale budiž jsme ekonomka tak to přece musíme vidět.. Ale to je vlastně jedno..
A když už jste v tom Brně tak si zajedete do centra haha...:/ my jsme šli do mcdonaldu.. Já se držela nic sem si nedala protože osobně upřednostňuji KFC..:) No ale pak se posadíte díváte se na vaše kamarádky jak jí a tak se na to vyprdnete a jdete si dát langoš.:D co mě to jen napadlo ? já která langoše nikdy nemusela si dobrovolně jdu na langoš... Moniko styď se ... A pak se to už s vámi táhne, alespoň se mnou..

Večeře lehká jen tmavá bulka (jedna půlka s lučinou druhá s cottage) k tomu rajče a ředkvičky skvělá večeře. alespoň mě takové vyhovují.. 
Spokojená s večeří i když za oběd langoš naštvaná usedám na zahradu... přepadne mě taková mlsná že sním ještě jednu tatranku a sýr ano jsem prase 

Takže se teď vlastně vůbec nedivím, že můj žaludek vydává hrozné zvuky a já za chvíli asi odpadnu.:/
Ještě k tomu dneska bez cvičení..(mírná teplota) to asi ten langoš..:D

tak se mějte a přeji vám ať se vám takové žroucí dny nestávají :)

a přitom mi můj den začal tak krásně


banánové lívanečky s trochou kokosu
navrch: bílý jogurt, kousky hořké čokolády a jahody

Vážně skvělá snídaně


2 komentáře:

  1. Prosímtě, jestli tomuhle říkáš hnus, nezažila jsi mě, já jsem schopná sníst CELÝ plech buchty sama:D V klidu, zítra je taky den:)

    OdpovědětVymazat
  2. nic strašného ... jednou za čas ! ;)tatranka i langoš se stráví... neboj :D :))) Mimochodem, chci se zeptat, jak ses dostala z těch 78 kg na 68 ? :))))

    OdpovědětVymazat