sobota 4. května 2013

Motivace

Zdravím..
Po delší době jsem měla čas a něco napsat.
Víte hodně lidí se mě ptalo jak jsi to dokázala, že jsi tak shodila ? vážně teď vypadáš super. Jakou dietu si držela ??

Takže nikdy, ale vážně nikdy jsem nedržela žádnou dietu ! K čemu to je ?
Znám to ze třídy. Spolužačky drží dietu: mléčnou, jablkovou, pak každý den něco jiného atd.... A k čemu to je ?k tomu, že si akorát tak zničí žaludek .. Pche na diety bych se z vysoka ....

Já chtěla něco jiného vždy, když sem viděla jaké číslo ukazuje naše váha málem jsem se zhrozila. Nechápu jak jsem to mohla před tím přehlížet..:/ Ale když sem si to uvědomila šla jsem do toho po hlavě .!
Rohlíky, brambůrky, čokoláda, smažené byly tabu.
Místo toho tuna zeleniny ovoce, celozrnného pečiva. Pravidelné cvičení 30-45 minut denně..
A šlo to ! A do teď i když si dám někdy čokoládu, někdy brambůrku jsem nepřibrala jako ony.. Někdy přiberou i o 2kg víc. A když se jim to snažím vysvětlit tak mě neposlouchají... Ale tak je to jejich věc že ano..




A víte, pro mě byla taky velmi důležitá MOTIVACE... Proboha bez ní bych se asi nedostala tak daleko..
Vždy musíte mít něco co vás motivuje. :) jsou to třeba úžasné šaty ve kterých byste byla za hvězdu nebo dovolená u moře, kluk kterému se chcete líbit a nebo podle mě nejdůležitější že se konečně chcete cítit VY dobře. To je totiž to nejdůležitější.. Někdo se má rád i s kily na víc a neříkám, že je to špatně ba i dobře. Každý by se měl mít rád takový jaký je! ...:)

A jaká je vaše motivace ?








2 komentáře:

  1. Nevím, jak to, ale díky tomuto článku jsem si vlastně uvědomila, že když se tak trápím, jak vypadám a že za chvilku (v hubnoucím světě) bude ta dovolená :D :), tak že mám jednu obrovskou výhodu v tom, že mám blog a spoustu "kámošek". :))) A motivace? momentálně moře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře byla má motivace taky.. Teď z toho bohužel sešlo.. I tak motivace je koupák a cítit se fajn.:) Jo vždy když to dokážeš tak je to neuvěřitelný pocit.. Já to dokázala! ..:) nádhera

      Vymazat